Hello australia - Reisverslag uit Holbrook, Australië van Lars en Niels - WaarBenJij.nu Hello australia - Reisverslag uit Holbrook, Australië van Lars en Niels - WaarBenJij.nu

Hello australia

Blijf op de hoogte en volg Lars en Niels

06 Oktober 2012 | Australië, Holbrook

Hoog tijd voor ons eerste verhaaltje van down under. We hebben al heel veel gezien en meegemaakt. De vliegreis is alles meegevallen en ging snel. Wel was Niels zijn portemonnee al kwijt op Schiphol. De douane had hem tussen de band laten vallen... dombo's ;). Eerste vlucht naar kuala lumpur was zo voorbij. Daar aangekomen 6 uurtjes een beetje rondgehangen en toen weer het vliegtuig in. Maylasia airlines vlogen we mee. De stewardessen hadden mooie aziatische pakjes aan, waarop Niels zei: " het lijkt wel of ik bij de chinees zit" :p Goed ! Na de vlucht waren we in Melbourne, Australie, hotel opgezocht en eerst slapen. Intussen was het al dinsdagavond. We gingen een hapje eten en toen weer naar bed. Lui he....
Woensdag zijn we melbourne gaan ontdekken, wat echt supergaaf was. Het is een beetje mengelmoesje van new york meets miami maar dan wat kleiner. Wolkenkrabbers, palmbomen en een lekker zonnetje 27 graden. mmmmm savonds naar de bios geweest... echt een topdag. Op naar de donderdag waar we nog een dagje van melbourne konden genieten, wederom stralend weer! Een bezoekje gebracht aan het Ian Potter art museum...jaja zelfs wij kunnen mooie kunst waarderen! Verder wat lekkers gegeten op het terras aan de Yara river, daarna Skydeck 88 bezocht. Het hoogste gebouw van australie! We moesten uiteraard met een lift naar boven, 88verdiepingen in maar 30sec dat was weird en het uitzicht over melbourne was awesome!! Na wat rondwandelen, kiekjes schieten en een kansloos gokje in het casino zijn we gaan eten in Chinatown. Leuk en gezellig en je mag zelfs in sommige restaurants je eigen drank meenemen genaamd b.y.o bring your own. Vrijdag hebben we een auto gehuurd (stuur rechts:O, zorgde voor wat spannende momenten!!) en hebben we de Great Ocean Road gereden tot aan Warnambool. Supermooie dingen gezien waaronder the twelve apostels...! Mooie dag gehad...op zoek naar een motelletje langs de weg om te slapen. Wel wat vreemder dan een gewoon hotel maar grappig om mee te maken. Vandaag is onze lange rit richting Sydney begonnen...zo'n 600km gereden met onze international drivers license hihi...nu hopen dat we zometeen ook wat vinden om te slapen... of dat gelukt is lezen jullie in ons volgende berichtje.. groetjes lars en niels Xx ps we hebben wat fotos bijgevoegd

• 06 Oktober 2012 - 13:57

Caroline Barger:

Hoi Niels en Lars,

Wat leuk om al een stukje over jullie reis te lezen. Zo te lezen gaat alles goed en genieten jullie van alles om jullie heen. Ik ben benieuwd wat jullie nog meer gaan beleven! Leuke foto's trouwens, kunnen we een beetje mee genieten! Nog heel veel plezier en doe voorzichtig! Dikke knuffel! Caroline xx

• 06 Oktober 2012 - 14:57

Henny Van Noorloos:

Hoi Lars en Niels,

Wat fijn dat jullie een goeie reis gehad bebben.
    Ook is het erg leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    Echt fantastische foto's zeg.
    Leuk he om links te rjden, het is ff wennen maar dan valt het erg mee.
    Wij rijden hier ook links in Zuid-Afrika.
    Geniet van wat je ziet en we kijken al weer uit naar het volgende reisverslag hoor.
    Groetjes Henny

• 06 Oktober 2012 - 16:12

Roos:

Let me know als je in Sydney bent!! misschien kunnen we meeten. Zijn nu allemaal festivals in de stad. :)

• 06 Oktober 2012 - 22:07

Chantal Abbel:

Hoi Niels en Lars,

Wat ontzettend genieten geblazen. Supergaaf! En heel leuk dat we met jullie mee mogen genieten. Veel plezier en doe voorzichtig...

Dikke kus! Chantal

• 07 Oktober 2012 - 15:18

Roos:

Was die laatste foto nou van een Koala?! Super vet! Mooie foto's ook, van die rotsen in het water. Indrukwekkend lijkt me!
    Lekker genieten jongen en vind het leuk jullie verhaaltjes te lezen!
    Xx

• 07 Oktober 2012 - 19:17

Ruud En Anita:

Hoi Lars en Niels,

Heel fijn te lezen dat het goed gaat. Nog pas een paar dagen weg en nu al zoveel gezien en meegemaakt. Gelukkig heeft Niels z'n portemonnee weer terug. Wel even schrikken natuurlijk.
    De fotoos zijn prachtig. Echt gaaf.
    Blijf genieten!! We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.

groetjes, Anita en Ruud

• 08 Oktober 2012 - 08:08

Talitha:

Haha, super verhaal! En wat hebben jullie al veel gedaan en gezien zeg :)! Haha en die foto's wauw...die met die auto en jullie handen...jullie zouden het goed doen in amerika haha!! Enjoy, cant wait for the next story!! Ksxj!

• 08 Oktober 2012 - 19:38

Arjo:

Leuk om jullie belevenissen te volgen! Lars schrijft ook lekker weg :P
    Niels zijn portemonnee kwijt? Zal weer eens niet waar zijn dachten wij... :D Gelukkig was het niet je eigen schuld :)
    Veel plezier op de rest van de tocht naar Sydney. Zijn jullie er al inmiddels?

• 09 Oktober 2012 - 11:45

Tim :

Heey Lars en niels,

Wat bijzonder om jullie te zien op exact dezelfde plekken waar ik 4 maanden geleden ook stond.
    Het weer is bij jullie wel echt een stuk beter dus geniet er van.
    Veel plezier in sydney en doe anders zo'n riempje om de portemonnee van niels;)

Groetjes

Tim

• 10 Oktober 2012 - 13:47

Aart En Riet:

Beste Niels en Lars

Jullie hebben mooie foto's gemaakt, zo te zien hebben vermaken jullie je wel. Ik moet je wel zeggen Niels dat we je wel missen. Verder het gaat jullie goed en we spreken elkaar wel weer een keer via de mail.

Groetjes Aart en Riet

• 11 Oktober 2012 - 11:32

Hetty Ham Vd:

Hallo boys,zo te zien vermaken jullie je wel en ook mooi weer.
    De reis is dus alles meegevallen en op de foto's te zien is alles verder ook mooi en gezellig.
    Lekker eten en drinken hoort erbij.Geniet er met volle teugen van en ik blijf jullie volgen.
    Groetjses Hetty

• 11 Oktober 2012 - 11:39

Leny Pellikaan:

Hey, wat leuk om deze verslagjes te lezen, blijven we toch een beetje betrokken, heel veel plezier, geniet er van.

• 12 Oktober 2012 - 18:55

Cindy :

Hé Lars & Niels

Wat een leuk verslag zag leuk om up to date te blijven jullie hebben en al aardig wat gedaan hoor en wat een leuke foto's zeg jullie stralen helemaal

xxx cin