Morgen is het zover............. - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Lars en Niels - WaarBenJij.nu Morgen is het zover............. - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Lars en Niels - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover.............

Door: Lars en Niels

Blijf op de hoogte en volg Lars en Niels

29 September 2012 | Nederland, Renkum

Hoi hoi allemaal,

Even een kort berichtje om de site te testen. De aankomende 3 maanden zullen wij zoveel mogelijk hier op schrijven met mischien af en toe een leuk kiekje erbij :P... Wij hopen dat jullie het leuk vinden om hier over ons avontuur te lezen...
Het volgende berichtje zal vanuit "down under" zijn....!
Tot snel...!

xxx

Niels en Lars

  • 30 September 2012 - 11:20

    Joop Tlam:

    blijf volgen wel mooi

  • 30 September 2012 - 13:53

    Hetty:

    Ik blijf jullie volgen ,geniet ervan en als je terug ben Niels wil ik graag horen hoe het was.
    Wij gaan in jan.2013 dus misschien nog tips voor me .Gr.Hetty

  • 30 September 2012 - 16:09

    Sanne B.:

    Ik ga jullie volgen lieverds!! Héééél véééél plezier en geniet van ALLES!

  • 30 September 2012 - 21:04

    Arjo:

    Heb de site gevonden! Heel veel plezier op jullie reis en ik zal de site in de gaten houden :P
    Grtz, Arjo

  • 01 Oktober 2012 - 12:59

    Theasakko:

    heeeel veeeel plezier,lekker hoor ! geniet ervan

    groetjes thea uit vuren

  • 01 Oktober 2012 - 19:43

    Anita En Ruud:

    Have fun mannen. We zijn benieuwd naar jullie eerste verslag.
    groetjes Anita en Ruud

  • 03 Oktober 2012 - 22:38

    Cindy:

    Ha Niels en Lars

    Is de reis goed verlopen heel veel plezier xxx

  • 14 Oktober 2012 - 21:45

    Vera Van Kleij:

    Hallo Niels en Lars

    Ik ben blij te lezen dat jullie het naar je zin hebben.
    Zoals je weet ben ik in 2007 in Australië geweest, en als je wat wilt zien, je enorme afstanden af moet leggen.Maar het is de moeite waard geweest.Ik zal jullie regelmatig proberen te volgen. Veel plezier verder en de groetjes van Vera.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renkum

Lars en Niels

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 5961

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 18 December 2012

Lars en Niels op reis

Landen bezocht: