byebye australia, hello asia!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lars en Niels - WaarBenJij.nu byebye australia, hello asia!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lars en Niels - WaarBenJij.nu

byebye australia, hello asia!!

Blijf op de hoogte en volg Lars en Niels

12 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Hallo vriendjes en vriendinnetjes! Onze blog is alweer even geleden..we hebben wederom een hoop gezien en meegemaakt!! Zoals we vertelden in onze vorige blog zijn we met een leuke groep wezen zeilen bij de Whitsunday eilanden. Superleuke en stralende dag gehad en we hebben zelfs nog kunnen snorkelen, voor niels de eerste keer...pffjuw die heeft het even flink benauwd gehad toen hij achteruit het water indook..vies zout water! Gelukkig had Lars al een keer gesnorkeld dus kon hij mij helpen rustig te worden!! Op whitehaven beach onze tanden wit gepoetst met zand wat echt schijnt te helpen haha. Via een tussenstop in het pittoreske dorpje Townsville onze weg vervolgd naar het backpackersoord Cairns...yeah! Vanuit deze laatste stop in australie....aaaaahhhh... hebben we met volle teugen genoten van onze laatste dagen daar. Zondags zijn we met een mooie boot naar het Great Barrier reef geweest...adembenemend mooi dat koraalrif! We konden uren lang in ze zee rondsnorkelen met wel een wetsuit aan tegen de kwallen, al zijn we beide nog wel gestoken...allebei in de hand en niels twee keer in de lip...oei dat deed zeer! De andere dagen hebben we nog wat leuke en gekke tours gedaan door het regenwoud waar we konden zwemmen enzo, veel sightseeing maar erg leuk!! En plots was het woensdag..de vertrekdag naar Thailand en we laten australie achter ons waar we een geweldige tijd hebben gehad! See you later Aussie! Een lange maar prettige vlucht naar Bangkok gehad die ruim 8uur duurde. Savonds laat ons ingecheckt in het 4sterren hotel waar we drie nachten hebben verbleven, even genieten en bijkomen van de eerste impressies van Bangkok! Groot, megadruk, vervuild, veel smog, oud maar ook veel nieuw maar vooral heel warm en benauwd dus dat betekend veel water drinken voor ons! We hebben hele leuke dagen in Bangkok gehad. Markten bezocht, chinatown, khoa san road enz. En natuurlijk verkennen we alles per tuktuk. Afdingen hoort daar ook bij. En we vinden ons al best goed geworden hihi . Het leven is hier best goedkoop. En iedereen is de hele dag op straat. Gelukkig komen we nog terug in Bangkok aan het einde van de reis. Gisteren hebben we trein gepakt naar chiang mai, Noord thailand. Het zou 12 uur duren maar werd een kleine 17 uur oef!!! En niemand zei waarom we af en toe meer dan uur ergens stil stonden. Maar niemand vond dat raar, dus wij ook niet:-) om half 2 snachts kwamen we aan. Snel slapen in wederom een mooi hotel. Vandaag chiang mai ingelopen. En wat leuke tours geboekt. Waaronder een dinnercruise waar we net van afkomen. Morgen een trektocht met oa olifantritje en bambooboottocht.:-):-) Wij vermaken ons prima hier in Azie. Check de foto,s ook nog even als het lukt om ze erbij te zetten want daar hebben we nog wel eens problemen mee. Groetjes, knuffels en xxxx L & N

• 14 November 2012 - 08:52

Willy Ottevanger:

Duizelt het jullie nog niet van alles wat jullie zien en meemaken....Heel leuk trouwens om te lezen wat jullie allemaal beleven! Groeten uit Gorinchem en geniet van de resterende weken.

• 14 November 2012 - 13:05

Caroline:

Hoi Niels en Lars,

Wat een leuk verhaal weer, jullie genieten in ieder geval lekker van alles! Wij zullen hier wel hard werken, hahahaha! Gaan jullie nog naar Chiang Rai? Ik ben weer benieuwd naar de volgende mail. Geniet maar met volle teugen van alles wat jullie meemaken, lieve groeten! xx

• 14 November 2012 - 13:16

Roos:

Brrr kwallen!!
    Jullie schrijven jullie verhalen echt super leuk!
    Ben benieuwd hoe jullie reis verder gaat!! Next stop Laos toch? Leuk Leuk! Pas op met Tuben ;)
    Kus xx

• 14 November 2012 - 17:08

Talitha:

Haha geweldig! Die 17uur reizen herken ik haha alleen zaten wij toen in een busje! Goed om te horen dat jullie je nog vermaken en nu op, voor mij, bekend terrein!!! Waaa cant wait to go back!!! Geniet ervan, benieuwd naar de rest!! X

• 14 November 2012 - 17:08

Talitha:

• 21 November 2012 - 19:18

Aart En Riet:

Hoi Niels en Lars.

Hoe gaat het met jullie zijn de centjes nog niet op en moet je nog niet werken voor je eten grapje. Verder gaat alles hier goed, en wij wensen jullie nog een fijne tijd samen.

Groetjes Aart en Riet