Halfway Australia..!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lars en Niels - WaarBenJij.nu Halfway Australia..!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lars en Niels - WaarBenJij.nu

Halfway Australia..!!!

Blijf op de hoogte en volg Lars en Niels

20 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

Hoihoi! Daar zijn we weer en wat hebben we het geweldig!!! Tijd voor een nieuw verslagje onder t genot van een aussie biertje:-) waar waren we gebleven..oja de walvissen spotten, wat leuk was dat! Behalve dat Lars zeeziek werd..:p We hebben aardig wat walvissen gezien en ook een baby walvisje..scheetig! Na de jacht hebben we nog kunnen genieten van een foodfestival die gaande was....jumjum! Daarna volop genoten van een cruise tijdens zonsondergang met een wijntje en frietje... De dag erop zijn we verder gereisd naar Coffs Harbour, een kleiner en minder gezellig dorpje dan we gehoopt hadden..dus hebben we ons eigen feestje ervan gemaakt door lekker te eten en drinken! De dag erop hebben we wat lichaamstraining gedaan...jawel kanoën! De samenwerking ging goed hoor:-) hihi..verder nog een strandwandeling gemaakt, lekker Indiaas gegeten en thuis afgezet door de lieve serveersters;) waar we leuk mee gekletst hebben. Hophop door naar Byron Bay... De bus ging wederom vroeg weg. Na een paar uurtjes kwamen aan in dit leuke, hippieachtige surfersstadje. We werden opgehaald om naar onze slaapplaats te gaan. De arts factory lodge genaamd. Wat eigenlijk betekent: EEN GROOT HIPPIEDORP.:-):-) Midden in het regenwoud lag het. En onze bedden lagen in een tent. Omringd door hagedissen zo groot als je arm....brrr!! We zijn het stadje ingegaan en lekker bij het strand gelegen, daarna vis gegeten en moed ingedronken om savonds in het donker, met die beesten om de tent te gaan slapen...Weltrusten! Heerlijk geslapen... tas gepakt en de bus in. Op naar surfers paradise. Een stadje waar witte hoge wolkenkrabbers de kust tekenen. Super lekker weer... Ingecheckt in een motel waar de jaren 70 herleefd werden. Beetje rondgehangen en gewandeld om alles te bekijken. Savonds even het casino opgezocht.. bijna 4 of 5 km voor gelopen. [ en nee we gokken niet te vaak, het zijn maar kleine bedragen die we daar wegbrengen] Voor het casino gegeten bij een super mooi thais restaurant.
Surfers paradise dag 2,
We hadden kaartjes gekocht voor wet' n wild. Een waterpark met de meest waanzinnige glijbanen. Het weer was wederom lekker... de glijbanen waren zo stijl en snel dat het hele park lars en niels hebben gehoord.:-) Na een superdag in het park ingecheckt in een nieuw hostel. Vroeg erin omdat we weer de bus moesten hebben de volgende ochtend. Maar een goede nachtrust zat er niet in. We waren net in slaap toen het oorverdovende brandalarm afging. Kleren aan, en de straat op, wachten op de brandweer. Die kwam snel. Er was geen brand...( waren jullie al geschrokken)? Hihihi Blijkbaar gebeurt dat wel vaker in hostels met jongeren. Terug ons nest in en slapen. S, ochtends naar Brisbane gegaan. Een grote hete stad.. 35 a 40 graden. Waar we van alles gaan doen. Niels mag eindelijk morgen een koalaatje vasthouden. Dat wilt hij al vanaf dag 1. Nou dat was het wel voor nu... proost!!!! Fijn weekend nog en knuffels en groetjes van Niels en Lars

• 20 Oktober 2012 - 14:28

Hnny Van Noorloos:

Hoi hoi,
    Wat een gezellige plekjes zien jullie zeg.
    Echt te gek.
    Je zou bijna jaloers worden als je het zo leest.
    Maar ik gun het julie van harte hoor.
    Geniet verder jullie mooie reis en ik ben fan hoor.
    Groetjes Henny

• 20 Oktober 2012 - 17:57

Arjan Holleman:

Geweldig, mannen. Ik word er een tikkie jaloers van. Het is daar schitterend. Geniet ervan!!! Ik kijk alweer uit naar jullie volgende verslag. Enjoy every moment!!!

• 20 Oktober 2012 - 21:29

Lotte:

Ik ben blij dat ik daar niet zit met dat brand alarm hahahaha zie mezelf al rennen met me bhv pasje hahahahaha 112 bhv ole oleee dat is de slogan voor de volgende keer lars en niels. eigen veiligheid eerst whoehoeee wie als eerste buiten is ;-) niet rennen in de gangen en laat al je spullen staan..euhhh nein!! Anders kan Lars geen recensies meer schrijven vanaf zijn laptop net als toen in de schoof. Trouwens lars en nielsje...als jullie terug zijn in hollandia kom maar op bezoek in me paleissie! Ik krijg per 1-12 als goed is sleutel jeejjj. Finally!!! nou schatjes..uitkijken en vang maar een lekkere leguaan kan je goed soep van trekken ;-)
    dikke kus voor jullie. Veeeel plezier!

• 20 Oktober 2012 - 21:29

Lotte:

dikke kus voor jullie. Veeeel plezier!

• 21 Oktober 2012 - 00:01

Roos:

Wauw klinkt weer super! Vooral dat hippie dorp met die tenten,.. jaloers!!.. en ook wel een beetje jaloers op dat koalaatje! Aaaaah schattig!! Blijf mooie foto's maken, leuk om zo nu en dan iets te zien! :D
    Geniet lekker!
    (mis jullie al wel een beetje) Xx

• 21 Oktober 2012 - 00:01

Roos:

Geniet lekker!
    (mis jullie al wel een beetje) Xx

• 21 Oktober 2012 - 08:06

Anneloes:

Oeh klinkt super leuk boys!!
    Om eerlijk te zijn inderdaad een beetje jaloers.... Ik wil ook een koala vasthouden.. Of even aaien!! En ik wil ook naar zo zwembad! Maar goed... Ik kan wel meer willen ;)
    Het klinkt in ieder geval alsof jullie erg aan het genieten zijn.. Al die drankjes die jullie verorberen.. ;)
    Heeeeeeeel veel plezier en pas op hé: behalve z'n grote hagedis.... Lopen er ook hele enge spinnen rond.. ;)

Xxx

• 21 Oktober 2012 - 09:31

Joop:

kijk maar uit voor die hagedis dat hij niet bijt maar nog veel goeds daar

• 21 Oktober 2012 - 09:38

Chantal Abbel:

Wauw wat ziet dat er gaaf uit zeg. Kan me voorstellen dat jullie waanzinnig aan het genieten zijn. Super mooie foto's en ontzettend leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden... Geniet vooral lekker door en geef de koala ook een dikke knuffel van mij...

Liefs Chantal

• 21 Oktober 2012 - 11:42

Theasakko:

hoi niels en lars ,leuk om jullie verslag te lezen,veel te beleven ,had ook niet anders verwacht,walvissen geweldig. groetjes thea ,we hebben hier mooi herfstweer

• 22 Oktober 2012 - 16:28

Talitha:

Helloo!!
    Wat gaaf weer zeg!! Haha de sjaggie kop van Niels in de kano! Haha ennne wijntje en frietjes combo, geweldig wat er in het buitenland allemaal kan he! Nou weer superleuk om te lezen! Ben benieuwd of jullie de comments ook echt lezen haha, ik ben gisteren over alligators gaan ziplinen coooliooo :)! Heel veel plezier boys, ziet er leuk uit weer :)! Ksxjes!

• 29 Oktober 2012 - 10:36

Ilja:

Hi!! Jullie gaan dit nooit meer vergeten! Echt gaaf!
    Mis je op het werk Lars!!
    X liefs il